Tråden om stavfel

Re: Tråden om stavfel

Eric Bodin wrote
■Skapa upp till 30 extra undersidor istället för 10.

det står 50 där man skapar inkl jag har bara 5 :(
Skapa dessa 5 och spara så ser du att du kan skapa 5 till och 5 till osv. Det är nytt.

Re: Tråden om stavfel

Eric
Jaha!
Du gör ett bra jobb Jim!!.
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

RE: Tråden om stavfel

Jaaa.. ok, fast jag behöver inte nu 50st, hur många är det när uppgraderingen har gått ut?

Date: Tue, 26 Apr 2011 23:36:36 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Tråden om stavfel

Skapa dessa 5 och spara så ser du att du kan skapa 5 till och 5 till osv.

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Tr-den-om-stavfel-tp2424302p2869293.html
To unsubscribe from Tråden om stavfel, click here.

RE: Tråden om stavfel

Eric Bodin
Det är 10 när uppgraderingen har löpt ut!
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

RE: Tråden om stavfel

jocke
ok

Date: Wed, 27 Apr 2011 05:10:41 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]

Det är 10 när uppgraderingen har löpt ut!
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 11 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Tr-den-om-stavfel-tp2424302p2870177.html
To unsubscribe from Tråden om stavfel, click here.

Re: Tråden om stavfel

emilsson
bild:

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Tråden om stavfel

Eric Bodin
Vad har det dära med stavfel att göra?
[...]

Det skall vara Maj och inte May!

[...]

Det är inte ett stavfel, men under: uppdaterad version där som det står: "Vad du får"

Så står det: "Du kan skapa upp till 30st extra under sidor" ( istället för 10 )

Är det inte upp till 50st extra under sidor??

Mvh, jocke

Re: Tråden om stavfel

vigge50
Hej, det är inget stavfel men där man kan uppdatera så står det inget om att man kan få en egen e-post till hemsidan om man kopplar en egen domän, kan vara ganska bra att näna för de som inte följer er på facebook. Min hemsida är www.ditt3dhus.n.nu
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Tråden om stavfel

vigge50
På sidan http://www.egenhemsida.nu/mostphotos-satsar-pa-sokmotoroptimering-med-hjalp-av-n-nu
så står det "För de som inte vad vad begreppet betyder så sammanfattar wikipedia det så här". man får ta och ändra det första "vad" till "vet" så att det blir rätt.
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Tråden om stavfel

vigge50
Ett annat fel är länken under "Guide för att synas i google" där man ska kunna kolla vilka hemsidor som länkar till ens hemsida. Ifall man trycker på den länken så kommer man till Yahoos hemsida och i sökfältet står det: linkdomain:www.ditt3dhus.n.nu -site:www.ditt3dhus.n.nu vilket man inte får någon träff på utan man måste ta bort den sita delen för att man ska få några resultat.
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Tråden om stavfel

När man skapat en hemsida, men inte verifierat e-posten så står det:

E-post skickat!
Ett e-post har nu skickats till: ettnamn@exempel.com med en länk som du behöver klicka på. Se även till att titta i din skräppostmapp för att se om detta e-post hamnat där. Det kan även ta några minuter innan det kommer mailet kommer fram.

Det står: Det kan även ta några minuter innan det kommer mailet kommer fram??
Det står en gång "kommer" för mycket.

Borde det inte stå: "Att det kan även ta några minuter innan mailet kommer fram.

Mvh, Jocke

Re: Tråden om stavfel

vigge50
Om man har en engelsk hemsida så står det att man får 30 undersidor om man uppgraderar sin hemsida men det borde väll stå 90?
Jag hjälper till här på forumet och svara på så mycket som jag kan.
Titta gärna in på min hemsida http://www.3dhus.se

Re: Tråden om stavfel

Cathola
På sidan Kommentarer (gästbok) så står det:

Viktigt: kommentarerna är knytna till URLerna på din hemsida. Om du bytar URL på en sida så förlorar du kommentarerna på den sidan.

Det ska vara byter.
Bild:
Mvh
Cathola

Re: Tråden om stavfel

Cathola
På  sidan Support>under "Svar på frågorna" så är det ett stavnings fel.
Under frågan "Hur kan jag ta bort ramarna på bilderna?" så står det:

Detta kräven en korrigering i din malls CSS-kod och det ändrar du på denna sidan.
Det står kräven men det borde stå kräver.
Ha en bra dag!
Mvh
Cathola

Re: Tråden om stavfel

Tack så mycket! Jag har gått igenom och korrigerat allting nu.

Säg till om ni ser något mera!

Re: Tråden om stavfel

Benyamin Lindgren
Jag hittade ett stavfel på era nyheter.

RUBRIKEN LYDER:

9 aug 2012: Inloggningsmeny bytad från blå till svart

Ska det inte stå typ

9 aug 2012: Inloggningsmenyns färg är bytt från blå till svart

eller kanske

9 aug 2012: Vi har bytt färg på inloggningsmenyn från blått till svart

Eller något liknadne?

//Benyamin från swefun.n.nu
123