Tråden om stavfel

Jim Westergren
Administrator
Om ni hittar något stavfel eller fel grammatik på N.nu så kan ni skriva här så ska jag rätta till.
/ Jim Westergren

Stavfel på inställnings-sidan

emilsson
Det står så här: Favicon är den lilla "iconen" som ser ut så här:
Bara för att upplysa.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Stavfel på inställnings-sidan

Måns Gullberg
Administrator
Tack för infon!

Fixat!

Som tack har jag gett dig 1 veckas uppgradering på: www.billigadack.n.nu.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Re: Stavfel på inställnings-sidan

Eric
Här kommer det ett till stavfel det står i nyheter: 12 nov 2010: Nu kan du ändra favicon

Favicon är den lilla iconen som visas. Nu kan du ändra den längst ner på sidan inställningar.

Mvh: Eric

PS: Jim kan ju inte stava rätt hela tiden han har ju skrivit väldigt mycket
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Stavfel på inställnings-sidan

Måns Gullberg
Administrator
Tack Eric!

Jag har skickat ett mail till dig angående din belöning.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

*Felstavat TRÅD!

Emil Holmgren
Hej tänkte att vi kunde göra en enda stor tråd vart vi lägger in vart vi hittar stavfel.

Själv så hittade jag 2 stycken. ''Statistiken räknar inte om du är inloggad och själv besöker din hemsida. Statistiken samlas in genom (javaskript) och räknar därför endast verkliga personer (inga bottar). Med unika besökare menas unika IP nummer inom 24 timmar.''

Ordet Javaskript är felstavat, det stavas med C om jag har rätt?

Det andra är nog inget stavfel, mest bara en bortglömd sak. Om man inte har några ''Clicks'' så står det så här, Sökord
Visa högst sökord för OK
Startdatum: Slutdatum:
(No data yet, go get some hits)
Engelska mitt i allt?
Hittade på ''Besöksstatistik''

Ägare utav http://www.rappmusik.n.nu Allt inom svensk rapp!

Är frivillig hjälpare. Tveka inte att kontakta mig vid något problem.

Re: *Felstavat TRÅD!

Måns Gullberg
Administrator
Tack Emil, vi har noterat vad du sa.

Skicka iväg ett mail till support så ger vi dig en belöning.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Därför ska du välja N.nu - sidan (www.n.nu)

emilsson
I rutan där det står varför man ska välja N.nu står det att det finns 75 mallar men det finns fler. Bara för att upplysa.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Därför ska du välja N.nu - sidan (www.n.nu)

Måns Gullberg
Administrator
Tack för infon emilsson!
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Fler stavfel på inställnings-sidan!

emilsson
Så här står det: Länkrubrik i Google (startsidans "title"):

Bara för att upplysa en tredje gång.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Fler stavfel på inställnings-sidan!

Eric
Detta kan låta dummt men skriv mejl till Måns i stället för att skriva en ny tråd! Mvh:Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Fler stavfel på inställnings-sidan!

Emil Holmgren
Bra att du hjälper till och letar stavfel!
Jag tipsar dig dock att skicka till Jim / Måns, om du har tur får du kanske en ''Belöning''.

/ Emil Holmgren @  Frivillig Support
Ägare utav http://www.rappmusik.n.nu Allt inom svensk rapp!

Är frivillig hjälpare. Tveka inte att kontakta mig vid något problem.

Re: Fler stavfel på inställnings-sidan!

emilsson
Jag vet inte vad han har för mail.

[...]

Elias
Hej Emil!

Jag ska meddela jim eller måns så att de kan fixa det, men detta kan bero på när de ska ändra saker i både engelska versionen och svenska. Bra att du är uppmärksam!

MvH//
Elias

Re: Fler stavfel på inställnings-sidan!

Måns Gullberg
emilsson wrote
Jag vet inte vad han har för mail.
Bara att slänga iväg ett mail till [hidden email] :-)

Så kul att ni allihopa hjälper till här!
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Stavfel

Adam
Har upptäckt ett stavfel på   http://www.egenhemsida.n.nu/

Där står det varför du skall välga n.nu

Mvh!
//Adam

Re: Stavfel

Eric Bodin
Bra att du är uppmärksam!
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Stavfel

Jim Westergren
Det är inte min eller Måns hemsida.

Det är jättekul att ni gör hemsidor om N.nu men jag gillar inte att denna person har skrivit "Jag som skriver heter Jim Westergren" och kopierat texter och bild. Så den som har denna hemsida ber jag ändra detta. Skriv gärna något eget istället om N.nu.
/ Jim Westergren

Stavfel

Adam
Har upptäckt stavfel igen. Jag ser att ni har ändrat från "75 proffsiga mallar" till "100 proffsiga mallar" men om jag inte miss minner mig är det 101. Dessutom så står det på castellano n.nu 75 proffsiga mallar. Och på den engelska versionen står det också 100.

Mvh
//Adam

Re: Tråden om stavfel

emilsson
På sidan Förklaring och lista som finns i widget-menyn, står det så här: (Det finns även en kod för att bädda in PDF-dokumentet på din hemsida men det fungerar inte i "internet explorer".)

Internet Explorer är ett namn och därför ska båda orden börja med stora bokstäver.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

123