Beröm

Re: Beröm

Jan Ringsö
Hej,

Har genom N.nu byggt hyraimexico.com
Är otroligt imponerad över det pedagogiska och enkla upplägget.
Att skapa en bra sida som syns på google inom 3 veckor, trodde inte jag var möjligt.
Men genom att följa guiden så lyckades vi med det. Nu vill letar jag ännu fler trix.

Tack så mycket för en jättebra tjänst.

janne

Re: Beröm

MFFC
Vill bara berömma N.nu för att det är så lätt att förstå. Har även en hemsida på Google Sites och det är ett helvete innan man kommer på hur man gör. :)

Re: Beröm

Hooves
När jag skapade hemsidan på n.nu följde jag alla goda råd om hur sidan skulle komma högt upp vid sökning på Google och det fungerade verkligen! Om man söker på hästskor som är vår största försäljningsprodukt kommer oftast vår sida upp först! Hooves.se

Så tack n.nu för en mycket bra hjälp med detta!
Tanja

Re: Beröm

Helene
Tack för alla hjälp nu funkar Disqus på min sida www.tennarmbandet.n.nu :)

Re: Beröm

Lena Jönsson
www.läkeörter.se har i dagarna passerat 6400 st besökare, enligt statistik de senaste 30 dagarna :-)
Det hade inte varit möjligt utan fantastiska N.nu! Med begränsad hemsidevana har jag lyckats förstå tekniken hyfsat ändå.
Jag är nöjd och jätteglad, kan varmt rekommendera andra att använda N.nu.
Och vilken tur jag fann rätt! Höll på välja en annan leverantör...

vad?

jörgen
Jag har svårt för min dyslexi vart vändet jag mig om detta?

Re: vad?

Skicka gärna din fråga till support@n.nu så hjälper vi dig

Bra webbhotell

Mikael Mårtensson
Kan rekommendera alla detta webbhotell och har haft detta länge nu just pga att ni är så bra!
/ DJ Maffe  / Maffes Musik
www. djmaffe.se

Re: Beröm

Ingela Allansson
Ni har verkligen ett vänligt kundbemötande med rätt inställning och attityd! Det bästa utav ledaregenskaper!
Är oerhört tacksam för all fantastisk support!
Tack Jim och Tack Susanna!