Beröm

1 ... 67891011
Mia

Re: Beröm

Mia
Jag tycker att de e kanon att ha hemsida från er! Älskar upp lägget!
JM

Re: Beröm

JM
Jag vill ge beröm till n.nu för att man kan se vilka sökord folk har använt för att komma till ens sida :)

Re: Beröm

Alf Bergner
Hej Mette!
Jag har endast gratisversionen än så länge. När jag ser att du fått hjälp ang att få över din hemsida till se-domän som du har, blev jag intresserad. Jag vill kunna använda N.nu för att uppdatera etc. (Mitt beröm: Suveränt enkelt när man inte är så kunnig som jag (70 år i februari)),men att den ska ligga på en se-domän där jag har en hemsida som behöver fräschas upp ORDENTLIGT. Tacksam om du eller Jim vill ge mig lite input om detta. För överigt tycker det verkar lite dyrt och snålt att lägga upp video och bilder, men jag kanske har missförstått.

Re: Beröm

Henrik Bugge
Fantastiskt bra för oss som är okunniga om data, men vill ha en hemsida. Jag har haft grattisversionen en tid nu, men har beslutat mig för att uppdatera till premium bara för att
uppläget här är så bra. Enkelt och schysst.

Henrik Bugge

Bugges kiropraktik

Re: Beröm

emil
Stort tack för att du fixat en liten spara-knapp i sidredigeraren. har alltid varit irriterande att behöva scrolla ner då jag har rätt liten upplösning på laptopen. slippper det nu och det går snabbare.

så liten ändring, men så stor förbättring!

Re: Beröm

Linus
Jag älskar n.nu det är så lätt och så bra!! tyvär har jag lite problem med min css som jag håller på med men det är ju bara jag som inte e teknisk XD

Re: Beröm

Peter
Mycket lättsam sida + att det är SUPER bra support....
Jag tror det inte finns någon annan som  kan ge support kl 22-23,00 på kvällen    KANOON

Re: Beröm

whiskytroll
Superbra Jim!

Klart impad över hur du har lyckats fixa ett så flexibelt system utan att man behöver koda en enda rad html el css om man inte vill! Användarvänligt, snyggt och effektivt. Och ett stort tack för att du låter oss ta del av detta gratis.

/Jesper

Re: Beröm

Malin Nordlund
Jag skapade min hemsida här på N.nu för att göra reklam för mina valpar. Jag har fått jättemycket beröm för hur fin hemsidan (och valparna är), så jag ville vidarebefordra det till dig som har gett mig (som datoridiot) möjlighet att på ett så enkelt sätt kunna skapa min egen hemsida.

Mvh Malin
www.penny.n.nu

Re: Beröm

Zafirgården!
Fantastiskt att det kan vara gratis och suveränt med ett forum!
enkelt att fixa och dona, lätt att ändra saker på och väldigt fina mallar!

Häslningar //
Zafirgården!
PS: Kunde ni inte startat ett ide forum eller likande för att vi kunder ska kunna skriva våra små ideer till n.nu. Eller ni kanske redan har ett sådant! :)

Re: Beröm

Jonas Lennartsson
Jag är jätte nöjd med min  hemsida. Det är kanon fina mallar och man har många att välja emellan.

Med vänliga hälsningar
Jonas Lennartsson

Re: Beröm

LennartL
Jag måste bara säga att N.NU blev ett lyckat projekt för mig.
Min sida www.svenskarispanien.com  (N.NU) har blivit väldigt populär på bara några dagar.
Hade jag aldrig klarat av utan den enkla uppläggning ni har för att bygga hemsidor.
Och TACK för fin support.
Lennart Lundquist
LennartL

Re: Beröm

Benyamin
Säger detsamma som alla andra gjort!

Men lägger upp det på ett annat sätt!

Jag tycker om följande med n.nu

Jag bara älskar alla upplägg ni har dvs det är lätt att förstå

Jag har även skapat guider information på http://skypesupport.n.nu

Jag tycker inte är bra

Nyheterna på n.nuborde kanske uppdateras oftare men i övrigt är ALLT SKIT BRA

ETT STOR TACK TILL JIM & JOHNNY :D
Hej! Mitt namn är Benyamin Lindgren! Jag är en frivillig hjälpare!

Du kan även nå mig på skype genom  att klicka på knappen nedan.

My status
jan

Re: Beröm

jan
Bra sida bra funktioner, och bra uppdateringar även bra att man kan använda html !

Re: Beröm

Kemal
Riktigt nöjd med er support, blev en kanonsida www.surveytips.n.nu ! :)

Re: Beröm

Bengt-Rune Karlsson
Jag vill tacka för den utomordentliga service jag fått på er support. Jag hade problem med att lägga ut min släktforskning på nätet, MEN denne oerhört kunnige Johnny Gejdner fixade detta. Lätt!
Än en gång, TACK!

Re: Beröm

philip hansen
Hej Jim jag är jätte nöjd med hemsidan jag gjort.. :) www.naturenfacebook.n.nu

Re: Beröm

Cathola
Jag tycker n.nu är en super bra sida för att skapa sin egen hemsida!
Lätt att skapa osv.
Super bra!
Mvh
Cathola

Re: Beröm

Proteinpulver
Whey
Vi är ett gäng som har hjälpt varandra med sidorna på n.nu. Min egna sida är en av de sämsta men lik förbaskat så är det in 10 topp på sitt begrepp "whey" bytte i dagarna till ett eget url proteinwhey och håller fortfarande en tydlig topp 10 placering. Vad kan jag säga annat än att den som gör en bra sida och följer råden sannolikt kommer att länka mycket högt på sina begrepp.

Hälsokostbutik
En annan valde att försöka ranka på hälsokostbutik, vilket blev halsokostbutik.n.nu och sedemera hälsokostbutik.se den sidan kommer idag på 5:e plats vid en googling och här har vi en hel del hälsokostbutiker online att slåss om uppmärksamheten med.

Online Handel & Handel Online
De mer märkvärdiga resultaten i positiv mening resultaten kommer kring de två av oss som ligger och tävlar med varandra om topplatsen på begreppen online handel - Handel online, vilket ledder till att hemsidorna Handel Online respektive online Handel skapades.

Online Handel ger idag runt 85 miljoner söksvar vid en googling. sidan ligger nu på 4 plats.
Handel Online har idag runt 63 miljoner svar vid när man söker och ligger på plats 3.

Sammanfattningsvis så är det lite svårt att inte ge n.nu högsta betyg, vart annars kan dessa resultat egentligen vara möjliga, jag är nog mer känd för att vara kritisk och återkommer gärna med kritik, men någon sådan har till dags dato inte gått att få fram. Däremot måste jag konstatera att n.nu är ett verktyg där även en novis kan få en experts resultat, i varje fall på kort sikt.

Samtliga rankade topp 10 på sina centrala begrepp på kort tid. Kan det slås av någon annan känd plattform vi känner till idag? -Tillåt mig att tveka.

Protein Whey om vassleprotein och proteinpulver.

Hälsokostbutik Köp på nätet

Re: Beröm

svenskatrav
Tack för att du har fått mig intresserad av webbdesign!
Mycket roligt att hålla på med, och enkelt med denna support!

Tack!
1 ... 67891011