Beröm

1 ... 567891011
JM

Re: Beröm

JM
Jag tycker det mesta fungerar bra här. En sak jag gillar är funktionen "besöksstatistik". Då kan man se hur många som hälsat på samt var de kommer från :)

Re: Beröm

Magnus
den absolut mest fantastiska support jag upplevt i denna värld! Ditt tålamod och din vänlighet överträffar det mesta. Super!

Re: Beröm

jocke
Man lagar super bra, profsifa och snygga hemsidor som kommer sky högt i Google,
helt gratis. Det är inte bara gratis i några månader utan så länge som man vill.

Jag tackar super mycket för presis allting. Ingenting blir sämre, allting blir bara bättre.
Och det kommer nya fifiga funktioner. Man kan laga en så snygg och bra hemsida,
utan att änns behöva veta veta vad html, css, php, javascript, xml koder är.

Tack!!! Skall rekommendera N.nu till alla!

Mvh, jocke
www.alltomoffroad.se

Re: Beröm

Anna Karimo
Jättenöjd med enkel applikation. Ringde Jim som var jättevänlig o sen vidarebefordrade luren till Måns. Bägge hjälpsamma o tillmötesgående..

Hela www.n.nu-konceptet är nästan för bra för att vara sant!

Tom

Re: Beröm

Tom
Jag är mer än nöjd med n.nu. Att göra en webbsida är lätt och roligt.
Bra info om allt hur man ska gå till väga för att göra sin webbsida.
Mycket bra och snabb support !

Mvh Tom H.

Re: Beröm

Ulla
Ja, jag är jättenöjd med er snabba support.
N.Nu fungerar hur bra som helst, även för en amatör.
Tack Ulla

Re: Beröm

elin
Hej! läste att du också hade haft problem att ändra domänen n.nu till .se istället? vet du hur du gjorde? Tack på förhand! med vänliga hälsningar!/ elin
Och Håller med- suveränt gjort och enkelt att jobba med, även för mig som inte kan något om datorer! Bara det som jag behöver hjälp med..

Re: Beröm

Alicja
Tack Jim! Tackar för snabb hjälp i behov. Önskar massor av nöjda kunder med n.nu.

Re: Beröm

Alf Bergner
Bra service i första kontakten. Kan nog bli en premium längre fram när vi ser hur det funkar med gratissidan.

Re: Beröm

Ingrid Hultberg
Är jättenäjd med supporten och hela hemsidan.Det har blivit ett lyft för mig som konstnär!

Re: Beröm

Kennel Mocciz
Helt fantastisk, har superbra support, bara älskar n.nu, lättskött och en fantastisk support Tack Måns Gullberg.

Fantastiskt!

Angelica
Helt underbart att man - inte bara har ett smidigt och enkelt sätt att bygga hemsida - utan också kan få hjälp via forum och chatt. Ett jättestort tack för en perfekt tjänst!

Re: Beröm

bengtandersson
Tack för en kanonfin service med hemsidan och supporten är kalas TACK

ge: Beröm

lolan
hej jim och måns. min sida heter kalvis.n.nu jag e bara 9 år nu men jag skrev hemsidan kalvis.n.nu för jag älskade ett gossedjur som hete kalvis när jag va 7-8 så nu leker jag inte med honom legre så att jag skriver kanse några meningar varge månad eller nåt sånt samma sak med min andra sida dannelitto.n.nu och det  var jette änkelt att göra en sida hej då jim och måns.

Re: Beröm

Rolf L
Verkligen konkret och snabba svar på frågor..

Mvh
Rolf

Re: Beröm

Uffe
ja måste hålla med andra det är faktiskt helt gratis och vill man betala för premium
Så får man väldigt bra support som alla fattar.

Re: Beröm

kjell
Jag vill tacka Måns Gullberg för alla tips som vi fått på supportsidan.

kjellenar.n.nu

Re: Beröm

kamerastativ.n.nu
Fantastiskt bra verktyg. Det är lätt att arbeta med, lätt att få SEO-vänligt, massor med bra och användbara funktioner. Jag har gjort några sidor nu och har väl kommit på att det enda som är riktigt dåligt med n.nu är att man helt tappar lusten att jobba med andra liknande verktyg...

Re: Beröm

Fabian hägg
Tack så jätte mycke för du gjorde n.nu! jag har gjort cirka 40-50 sidor. sidan jag mest håler på med / gillar är www.fabbelabbe8..nu jag skule jätte järna kunna göra fler extra sidor. fixa snälla så att dom som inte e premium kan göra upp till 20 extra sidor! tack så mycket och kolla snälla in min sajt / sajter.
PS: jag e bara 13 år! :)

Re: Beröm

Riolu
Min hemsida fungerar helt utmärkt! Detta har ni verkligen lyckats med!
1 ... 567891011