Beröm

1 ... 7891011

Re: Beröm

Benyamin Lindgren
Hejsan!

Vill bara tacka alla ni som behövt hjälp med era sidor.

Har läst igenom nästan alla hjälp inlägg och fått svar från bådde jim johnny måns med fler personalmedlemmar :)

Och ni andra som försökt att hjälpa andra är så oehört tacksam för att ni finns där och att ni hjälper till.

50% av alla frågor/tips/förslag har gett mig oehört många ideér till swefun.

Återigen TACK SÅ HEMSKT MYCKET =)

Som tack ska jag nu möjligen skapa en sida där ni nu kan hitta ALLA SVAR :)

Hoppas ni fortsätter så här så att jim & personal kan fortsätta jobba med n.nu & glöm absolut inte att ni kan  tipsa alla era vänner om denna sajt.

Jag kommer ihåg att jag körde habbo.se där det var någon som hade en pixelrestaurang men hade alla regler/menyer/personal/löner uppskrivet på n.nu så tack vare Habbo.se så hittade jag er! Jag har dessutom fått så mycket erfarenheter av era misstag/tips/svar med mera

TACKAR TACKAR TACKAR

Hoppas det finns fler som tycker som jag

ETT STORT TACK TILL JIM SOM STÄNDIGT UPPDATERAR N.NU
ETT TACK TILL GEJDNET SOM MED SITT TÅLAMOD FÖRSÖKER HJÄLPA TILL PÅ FORUMET :)

Ha en grymt bra dag :)

//Mvh Benyamin Lindgren http://www.swefun.n.nu

Re: Beröm

Maria
har lärt mig mycket under tiden jag försökt göra en hemsida.Tydliga direktiv .Tack

Re: Beröm

WhiteDevil
Helt nöjd med allt arbete som du gjort Jim!   KEEP UP THE GOOD WORK!

Re: Beröm

serenas

tack!
tjänsten du erbjuder med n.nu är bra, pedagogisk, snygg
upptäcker nya detaljer hela tiden
det är enkelt att bygga en egen sida och den kan slipas på många sätt

hälsningar
serena

Re: Beröm

Roland www.strikeork.se
Måste få säja att det är den bästa support jag varit i kontakt med. Ni är inte bara snabba (senast tog det bara 1 tim! så kom svaret) ni har också bra förklaringar med ritade beskrivningar. Bra jobbat!

Re: Beröm

Peter
Har under en lång tid använt n.nu för att jobba med sidor under den tiden så har man "kört" fast och
vidarebefordrat det till supporten. Med en stor tacksamhet vill jag ge  Johnny Gejdner ett stort  beröm för
initiativ och ett väl utförda beskrivningar + att det inte spelar nästan någon roll vilken tid på dygnet man mailar så får man svar . Ser framemot att se utvecklingen på n.nu.

Vänliga hälsningar

Re: Beröm

Bondmora
Jag vet inte vad jag ska skriva, allt är ju redan sagt.

Har alltid fått snabba svar på mina frågor och mycket hjälp, även en helt novis klarar detta galant.

Strålande!!!!

/Marie
Pia

Re: Beröm

Pia
Så här långt är jag nöjd med vad N.nu har att erbjuda, ska bli Premium i en snar framtid!
Tack för den snabba responsen in forumet ang. support!!!!!
/Pia

http://www.piaskonstpanatet.n.nu

Re: Beröm

vinran
Ja man är ju nöjd med sin hemsida men det är ju synd att forumet inte är nåt att ha som alternativ om man ska driva ett Community :) Man måste ju ha ett forum som iallafall har ett spam skydd och en bra kontrollpanel .
Frivillig n.nu hjälpare och ansvarig för support tjänsten: www.infonu.n.nu vi hjälper med allt inom n.nu med
Tele-support
Chatt-support
Mail-support

Re: Beröm

Rubinrex
Jag vill gärna ge en eloge för snabb och ihärdig hjälp när jag inte förstod att få ordning på bloggen.
Johnny fick mig på bana igen. Tack så mycket för mycket bra support.

H. Ulla

Re: Beröm

Elvis K
Det är skit bra för dom som vill ha en gratis hemsida du är värd en beröm.

Re: Beröm

hfstudios.n.nu
Jättebra allting!!!! Supernöjd!!!

Re: Beröm

Sten
Tack för den fina supporten!
Sten

Re: Beröm

Roland
Vilken suverän support från Er. Snabb, schematisk med utförliga bilder. Har 3 olika hemsidor här med alltid samma fina support. Bra jobbat. Skaffa premium ni som inte gjort det ännu och få samma suveräna support!

Re: Beröm

Dobelieve Katty
Måste säga att jag blivit enormt överraskad över snabba svar!!! super service till max. En annan sak som gjorde mig enormt tacksam var att när jag bytte domän - då ändrades alla länkar på min hemsida till rätt domän!!! Måste bara ge denna sida 10 000 röda rosor!!! Vilket är mycket ovanligt för mig - eftersom jag är sjukt kräsen!!! Ljus o Kärlek till er alla och framför allt till Johnny // Dobelieve Katty

Re: Beröm

Miguel Chinita:
Jag är jätte nöjde med min hemsida www.energieffektiviseringkonsult.se , tack Er underbar program och utmärk stöd, ibland på kvällen och helger t.o.m....Imponerad med Er sett att förklara step-by-step, vem som helst kan skapa egen hemsida!"
Tack en gång till och lycka till med företagandet
Häslningar Miguel.

Re: Beröm

GlobalSurvival
n.nu ÄR BÄST finns inget bättre det är lätt och enkelt :D
ska se om jag kan göra en smiley

Re: Beröm

paula
supernöjd !
gjorde min sida och min mammas sida .
ra support, snabba svar !

Tack !!

Re: Beröm

elliot
t(y)

Re: Beröm

Pia Bonér
Hittar till min förvåning min hemsida mycket högt upp när jag gör en enkel sökning på Dvärgschnauzer....tackar så mycket...det var oväntat bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 ... 7891011