Planerade nya funktioner för N.nu

12345 ... 7

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

marcusjo
Jo men statistikräknare är lätt som t.ex www.easycounter.com/se!
Mycket bra.
Kim

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Kim
Jag önskar att man kan skapa ett kontaktformulär och länka det till sin personliga e-postadress.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Du menar ett kontaktformulär som skickar e-post till en annan adress än den som sidan är registrerad på?

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Eric
Fixa på något sätt att man kan skicka nyhetsbrev och en liten ruta där man infogar ex i textrutan och där fyller man i en epostadress bild: nyheter_n.nu.PNG

Mvh: Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Det är redan fullt planerat Eric. Det kommer om ca 2 veckor.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Eric
SUPER!! jag såg det nyss när jag läste nyhetsbrevet!!

Mvh: Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Eric
Hej hej,
jag har kommit på att det skulle finnas en bra knapp med siffrorna 1,2,3,4,5 så kunna man tycka till om en hemsida ex om min kompis var inne på min hemsida kunna han/hon trycka på 1 och då kom det upp en ruta där det står varför den inte är så speciellt bra så kunna man skriva någon rad där och sen skicka då får jag meddelandet så kan jag kanske ändra på det!!

Mvh: Eric
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

emilsson
Det skulle vara bra om man kunde redigera filen Robots.txt!

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Eric Bodin
En ruta där man kan söka på saker på hemsidan ex: en speciell bild
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Lady Macbeth
Hejsan!
Jag tycker mer och mer om n.nu för varje dag som går :-) Något jag saknar från zoomin är att man kunde sätta in smileys och olika små minibilder- tex tummen upp, stjärnor, en sol mm mm det fanns också enkaffekopp
Jag håller på att skapa en cafésida och skulle väldigt gärna vilja ge betyg genom att sätta in en kaffeböna eller kaffekopp som betyg

Tack för allt du gör för oss från zoomin- det uppskattas enormt :-)
Lady Macbeth

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Gerd
Jag instämmer. Jag vill också kunna kommentera varje enskild bild som jag kunde göra på Zoomin. Om det går att fixa så skulle det vara mycket bra.

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Hej Jim!

jag funderade om man skulle kunna instalera en chatt i textrutan? så kan man titta runt på en Hemsida medam man chattar med någon? så måste man inte vara på en enda textruta hela tiden och chatta.
Skulle det vara möjligt?

Mvh, jocke

välkommen till min sida! www.alltomoffroad.n.nu

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Elias
Hej jocke! det går att lägga upp en chatt på din hemsida.

gå in HÄR  och bläddra ned till "Chatt" så kan du klicka på de exemplen som finns och göra en chatt

MvH//
Elias

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

jocke
Hej Elias och tack för ditt meddelande!
jo jag har redan en chatt på min hemsida
men jag skulle vilja ha en chatt till textrutan!
är det möjligt?

Mvh. jocke

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Elias
Det går, du gör på samma sätt som när du gjorde den chatten som du har nu, du klistrar in koden i textrutan.
du pekar musen mot sidredigeraren och klickar på "Redigera Textrutan" om det är så du menar? klicka här  och se

MvH//
Elias

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Lady Macbeth
Hejsan!
Tack för dina snabba svar! Super :-) Tyvärr fungerade de små bilderna bätte på zoomin eftersom de fanns i hemsidans program (eller hur man nu säger) när man tar bilderna som du säger blir det en ful ruta runt bilder - tyvärr inte lika snyggt
men men det kanske går att lösa
Ha det bra!
Lady M

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Hejsan!

Jag har ett förslag till dig Jim.

Det är att om du skulle kunna med hjälp av PHP,CSS och HTLM fixa så att man skulle
kunne bli medlem i nåns hemsida?
Vet du att man kan registrera sig och sen få en profil, Och sen skulle man kunna logga
in och skriva egna inlägg, kommentera andras inlägg. Mm. ?

Det tycker jag att skulle vara super bra ide! dessutom finns det mycket som du skulle
kunna "trimma" eller uppdatera på då! t,ex att man kan ändra färg på sin profil, lägga till
andra som vänner osv. Du vet tillexempel disskusions forum som det här, så måste man ju
registrera sig och välja användar namn mm. Så att man skulle kunna göra det på nåns hemsida?

Skulle det vara omöjligt? Om du inte förstår vad jag menar så kan du ta exempel från:
Facebook, 4x4swedenoffroad.se, Twitter, My space, MM.

Tack för att du läste det här!

Ha det bäst!!!  XD

Mvh. jocke

Re: Planerade nya funktioner för N.nu

Eric Bodin
Hej Jim,
vore bra om du fixade en kod så man fick en liten bild på en skrivare och om man trycker där så skrivs sidan ut och det vore ännu bättere om du fixade två koder en som skrev ut allt och en bara text!
Hoppas det är möjligt!
Ha det bra!!
[...]

Jonas
Hejsan Eric
Här är en kod som skriver ut sidan.
------------>växla till html läge(bild) och klistra in där--->sen spara
                                         Kod:
<input type="button" value="Skriv ut" name="printbutton" onclick="window.print();">
Mvh.Jonas
12345 ... 7