Beröm

1 ... 4567891011

Re: Beröm

rasmus
hejjj  jag vill säga att ni gjort ett bra jobb och jag vill speciellt tacka måns gullberg för att han håller på att fixa min gästbok tack!!!och bra jobb ni andra

Re: Beröm

Malin24

Jag blev fruktansvärt glad när jag upptäckte hur megabra den här sidan är, trodde knappt att det var sant! Att du sköter/driver/hjälper utan att ta betalt ska du ha ett enormt tack för, nu tycker tillochmed jag att det är kul att bygga hemsida.
Kankse har du motiverat mig till att läsa lite webbdesign ;)

Vänliga hälsningar

Re: Beröm

Daniel Holmgren
Detta är fan den bästa hemsidegörare jag har vari med om.. =) Gör alla mina sidor hos er... TACK för en bra hemsida..

Med vänliga hälsningar. Daniel

Re: Beröm

Stig Tybrand
Det var ett snabbt och klart besked.

Re: Beröm

ethioc
Thanks for your support and you are doing a great job. Keep it up!

Re: Beröm

Tineke
Kanonbra hemsida, jag är supernöjd! Supporten är outstanding, även om jag inte har uppgraderat ännu (men det ska jag snart!) så får man jätte bra och snabb support! All heder till n.nu!
/Tineke

Re: Beröm

Kjell
Måste ge mer beröm till hemsidan. Det händer ju att man behöver hjälp ibland. Tack alla som hjälper till.

Re: Beröm

Starlight limousine stockholm

  Tack Måns för jätte bra suport
   Och en mycket bra hemsida

Re: Beröm

Margit
Ett stort Tack för er support. Hemsidan N.nu är helt klart bäst
/ Margit Evertsson
http://hundskoj.n.nu

Re: Beröm

Markus L
Allting fungerar mycket bra! Bra jobbat Jim!

Re: Beröm

Magnus
Mycket enkelt att lyckas få en snygg, Gratis Hemsida.
Jag kan inte annat än att gratulera dig till ännu en triumf på nätet.
Bra , Bättre, Bäst.

Re: Beröm

Nina Lundell
Stort tack för era snabba svar, alltid lika hjälpsamma. Gjorde min första hemsida på surftown, men allt är så mycket enklare hos er.

Super nöjd.

Re: Extra Undersidor

Jenny
Vet du en sak Johnny, ja ska tala om en sak för dig och alla andra läsare. Jag är en person som inte överöser folk med komplimanger,snarare tvärtom. Men jag vill bara säga att jag är så jääävla NÖJD! med eran service. Att ni står ut med alla idioter som mig själv vad det gäller datorer. Ni svarar lika trevligt och tålmodigt på allt, trots att ni fått samma fråga tusen gånger. Tro mig, jag har scannat varenda tråd på forumet för att försöka hitta svar och lösningar. Sen när mitt tålamod tryter vill jag som vanligt lösa mina problem på direkten. Det är då jag blir som mest glad: här är det inget 7-4 service eller "telefontider" att passa på för att få ett svar, utan dygnet runt service på högsta nivå. Inte nog med det! Ni tittar in då och då på ens sida för att kolla hur det går för oss trögskallar. Ni verkar ju jobba dag som natt!
Vet ni vad jag uppskattar det, nattmänniska som jag är.

En STOOOOR KRAAAAM till dig Johnny och alla andra på supporten!!!

Re: Extra Undersidor

Jenny wrote
[...]

Vi som hjälper till här på forumet tycker att det är roligt. Den stora belöningen är när människor som du kommer tillbaka med så fina ord.
Naturligtvis så uppskattas ditt beröm, så jag tackar från samtliga här på forumet och önskar en riktig trevlig midsommar, tack Jenny.

Re: Beröm

Christian
Herr Westergren är ett Geni ! (Y)

Re: Beröm

Momo
Mycket enkelt att sätta upp en sida på n.nu!

Re: Beröm

Bengt-Rune
Supporten är SUPER-DUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bengt-Rune

Re: Beröm

Lotta
TACK! Väldigt bra support!
Lotta

Re: Beröm

Peter
Har börjat lite smått med min hemsida och det har funkat mycket bra  ( utan support :))

så enkelt och bra förklaringar ... lättare kan det inte bli . Slå mig  en tanke på den som ligger bakom allt,

Så VI har den möjligheten att göra sidor GRATIS. Tusen Tack till Jim som jobbar för att vi ska ha roligt med våra sidor .

Trevlig sommar

Re: Beröm

Peter
Självklart ALLA som har med  N.NU att göra

TUSEN Tack
1 ... 4567891011