Beröm

12345 ... 11

Re: Beröm

Janet
Hej Jim,
tack för att man kan göra proffsiga hemsidor alldeles gratis. Jag blev helnöjd med min.

Re: Beröm

Janne
Tack för ett mycket bra alternativ på att bygga hemsida, lätt att redigera m.m. Supporten har jag ej behövt ännu.
Mvh / Janne

http://www.guldinvest.n.nu/

Re: Beröm

Johnny
Jag har provat mycket genom åren när det gäller gratis hemsida och detta är det absolut det bästa. Det är riktigt roligt att jobba med, det blir snygga hemsidor och så en support som fungerar riktigt bra.

Re: Beröm

Anita
Jag har testat många hemsidesprogram, men N.nu är det i särklass bästa! Så otroligt lätt att komma igång med, snygga mallar och väldigt många kvalitetswidgetar som ger hemsidan ett proffsigt utseende med massor med funktioner.

Stort tack!   /Anita

http://utbildningstips.n.nu

Re: Beröm

Maria fotopunktmis
Ja det här verkar väldigt lovandes...har snurat runt lite och tittat på olika möjligheter...lätt att navigera sej..har bara gått att säga...

Re: Beröm

Eivor och Ragnr
Jim!
När vi gick in på n.nu första gången, hade vi ingen aning om, att en sådan suverän hjälp som Du skulle finnas där.

Vår hemsida håller på att, med Din allt igen om vänliga hjälp, bli mycket finare än vi hade kunnat föreställa oss. Vänner och bekanta gratulerar, så bättre kan det förmodligen inte bli.

Du skall nog inte räkna med, att slippa undan våra "förvirrade" frågor i fortsättningen, men om Du behandlar dem så utmärkt som tidigare, vågar vi nog ställa dem.
Kram och tack!
Eivor och Ragnar

Re: Beröm

OskMan
Min hemsida har imponerat på hela släkten jag har spel filmer en gästbok håller på med ett forum jag har lite bilder massa statistik mätare m.m . Du är imponerande . Det är enkelt jag har ett 3d program som är 100 gånger svårare.  ALT ÄR BRA!!!  :)

Re: Beröm

Tony

Detta är en superbra service som du tillhandahåller. Dessutom är den enkel att använda!

Re: Beröm

bonizashundskola
Har precis byggt ny hemsida och flyttade in på n.nu
Ett mycket bra val känner jag. Lätt att bygga en sida och otroligt bra och snabb support. Jag kan verkligen rekommendera n.nu!

Tack för snabb hjälp.
Mvh
Monica Ottosson // Bonizas Hundskola
www.bonizashundskola.se

Re: Beröm

Margaretha Persson
Hej Jim,
Suveränt med din hjälp och att den är gratis gör inte saken sämre. Det var lätt att göra hemsidan enligt mallen. Toppen. Mvh Margaretha

Re: Beröm

Jojjo
Vad bra att ni har gjort så att man kan ha lösenord på sina sidor! Ni har gjort ett toppen jobb!

TACK FÖR HJÄLPEN!

Bengt-Rune
Jag är alldeles ny på det här med hemsidor, vet inte ens vad HTML är.
Jag skulle vilja lägga ut en torpinventering på nätet, hittade en som min far var inblandad i slutet av 70-talet, jag håller på att uppdatera den. Jag har fottat gårdarna nu i höst.
MMMEEENN hur få ut dem på nätet?
JJJOOO; jag hittade ju n.nu och har fått suverän hjälp, det är bara en sak till, jag behöver säkert mer hjälp.
Tack JImmy o Måns så länge, vi hörs säkert.

Ha en bra dag i snön men jag slipper skotta.
Bengt-Rune

Re: Beröm

Jonas Grenfeldt
Du vet vad jag tycker Jim, men om du vill ha ett citat ska du få det ;)

N.nu är en outstanding tjänst som låter mig lägga tid på innehållet istället för tråkig programmering. Att den är gratis är egentligen helt vansinnigt, men jag klagar förstås inte! Jag utnämner den till Sveriges bästa verktyg för gratissidor utan att blinka.

Re: Beröm

Animum
Världens bästa gratis hemside byggar site - rekommenderas till alla , speciellt till de som mig är totalt okunniga i html ;)

Re: Beröm

Eric
Det är så bra allting så jag vet inte vad jag ska säga!!
www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Beröm

LeifT
Jag har tidigare lämnat beröm men kan göra det igen. Jag är ingen datornörd och är inte alltid vän med min dator. Jag försökte göra en hemsida - och det lyckades över förväntan (är dock inte helt nöjd med utseendet så jag kommer att pilla lite till och från). Dock är jag imponerad av den snabba och vänliga support som ges. Inga frågor tycks vara för enkla. Jag har alltid känt att jag som brukare är respekterad oavsett kunskaper. All heder åt Måns (det är honom jag haft kontakt med). Och en trevlig förestående helg önskar jag er alla!

Re: Beröm

Ceko
Jag gjorde hos er i all enkelheten en liten hemsida om Sjöbjörnsklubben, vilket blev mycket uppskattat. Inte bara av medlemmarna, utan också av många intresserade ute i landet. Det var väldigt lätt att ordna hemsidan och jag är imponerad över ert sätt att tillhandahålla dessa enkla vertyg. Kommer att prova en uppgradering längre fram.

Re: Beröm

GabrielAspegrén
Tack för allt du har gett mig! Jag har skrivit en recension på min andra hemsida WAMI. http://www.wami.aspegren.info/Inalgg/nnugratishemsida . Jag tycker att N.Nu blir bättre och bättre hela tiden. Fortsätt som du gör nu, så kommer N.Nu bli världens bästa sajt! :D

Re: Beröm

Karl-Gustaf Lundström
Hej ! Det är en "toppen" hemsida och det var inte speciellt svårt att få den som man själv vill ha den.
Jag kommer att bygga ut den mer och mer allt efter behov och sedan uppgradera.
Hälsning kikkejaur n.nu

Re: Beröm

Henrik
Väldigt enkel sida att bygga, lätt att förstå och grym support! Bara +++++
12345 ... 11