Beröm

1234567 ... 11

Re: Beröm

kjellenar.n.nu
Mycket bra hjälp med överföringen från zoomin. Fungerar bra.
MVH/Kjell Jagborn

Re: Beröm

r¤6/n
n.nu är en toppen grej.på n.nugår det att göra allt

Re: Beröm

Michael
Skit bra!
Startade min hemsida och spårvagnar för typ 2 månader sen.. Nu har jag varit med i Metro i Göteborg den 21 januari!
Snabbt och enkelt system!

Re: Beröm

Bengt-Rune Karlsson
Super, duper support.

Ha en bra kväll.

Bengt-Rune

Re: Beröm

housewifenogersund
Har också gjort en hemsida! Jätteenkelt! Jag är jättenöjd! Kommer att rekommendera andra att använda denna site! Tack!
Hälsn housewifenogersund

Re: Beröm

emilsson
Jag är så "MEGA-BIFFALOBAUTA-NÖJD" med N.nu!
Jag har fixat en hemsida till min pappas företag jättelätt trots att jag bara är 11 år.

STORT +.

Billiga Däck. www.billigadack.n.nu. Välkommen till Gummikungen. Hamstrar. www.hamstrar.org. Allt om både guldhamstrar och dvärghamstrar.

Det finns även ett N.nu-verktygsfält som kan laddas ner här

Re: Beröm

jocke
Hej! det här är en gätte super bra sida! jag nästan älskar N.nu!
det som jag ennu skulle önska som skulle göra att n.nu skulle bli
100% bra! nu är den 98%bra!! men det är:

-Att det skulle komma en "medlems inloggning" att om nån är intresserad av en sida så
kan det registrera sig och logga in och göra egna inlägg mm. så att det skulle bli som en
riktig klubb!

- sen skulle jag önska att man kan lätt ändra färg och tema på son klubb och flytta
text rutorna vert man vill mm.

Men annors så är N.nu så super bra sida!

Tack Jim Westergren!

Ha det bäst!!!  XD

Mvh. jocke
_________________________________
kom gärna på min sida som är på N.nu.
Far på: www.alltomoffroad.n.nu
hjärtlig välkommen! vi ses där!                                                                                                    _________________________________
www.alltomoffroad.se

Re: Beröm

emilsson
Toppensupport här. Och jag ligger på första sidan i Google!

[...]

Nathalie
Hej! Asgrym hemsida!!! Älskar allt med den, lätt att andvända, gratis och så mycket mer!!! Tack för att vi alla får skapa våra egna hemsidor här, jag har letat efter en enkel och gratis hemsida att andvända! Mest som "hobby" och då måste den ju vara gratis. Jag säljer ju inget! Men JÄTTEGRYM hemsida!! Asså älskar den xD
(Vet att detta inte tillhör men ändå, visste inte vart jag skulle skriva det....) Jag har ett problem.... jag har en hemsida här då: Flysfotografier.n.nu och jag vill inte att alla ska kopiera mina bilder.... (Det finns ett fotoalbum, men jag har ju redan lagt ut bilderna) så jag vill ha typ kopieringsskydd... men det e inte jätte nödvändigt... Men iallafall jättebra hemsida!!! It's awesome!!
Mvh// Nathalie (Fly)

Re: Beröm

Eric
Hej Nathalie,
det är tekniskt omöjligt att hindra folk från detta för man kan gå bak vägen.. (om du vill veta mer om bak vägen mejla då mig på eric.bodin@live.se :) )

Växla till HTML-läge och lägg denna koden över dina bilder:

Mvh: Eric

www.gexon.n.nu

Billigast på foton!

Re: Beröm

Måns Gullberg
Hejsan Nathalie!

Du kan använda dig av det som Eric nämner.

Men om du använder Lightbox på dina bilder så kan man inte högerklicka och spara bilderna samt att du får ett vattenmärke på bilden om de skulle lyckas.
Mvh / Best regards
Måns Gullberg

Re: Beröm

Emil Holmgren
Grymt god hemsida väldigt lätt att bygga en.

Även riktigt kul att man inte behöver betala för att uppgradera, utan man får det via att reffa kompisar t.ex, eller hjälpa till.

Mvh Emil
Ägare utav http://www.rappmusik.n.nu Allt inom svensk rapp!

Är frivillig hjälpare. Tveka inte att kontakta mig vid något problem.

Re: Beröm

Adam
Mycket enkelt och lätt att använda för nybörjare. Negativt är att det inte finns så många funktioner men dom kommer väl snart?
//Adam

Re: Beröm

emilsson
Bästa sidan som finns. Jag kan till och med redigera min sida i mobilen (som jag gör nu).
[...]

Gulledig
Tusen tack för snabb och bra support! Jag är nybörjare på html men tack vare supporten så har till och med jag lyckats upprätta en hemsida. Bra jobbat!!

Re: Beröm

jocke
Hej på er underbara arbetaren på n.nu!

jag har flera gånger get beröm men ni är så bäst att jag ger igen!

Jag vet inte vad jag skall säga men jag älskar n.nu! jag har alltid vilar laga en egen hemsida,
och det kunde jag göra nu! till och med gratis!! N.nu är sveriges och värdens bästa hemside saijt!

jag tycker så mycket om N.nu att jag har skickat rekommendationer via: e-post, facebook och en
radio kanals community och på min egen hemsida! Jag ger gätte stort beröm till en underbar

personal som lyssnar på andras åsikter och konstruerar en så bra sida så att man inte kan hitta nånting
att klaga över! jag älskar också när det kommer nya ljuvliga saker till hela tiden! som man kan ha super stor

nytta med! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack! Tack!.....För att ni skapat N.nu!
skulle min stora önska uppfyllas så skulle jag bli gätte glad och rekommendera

ennu mera personer att skapa en egen hemsida mm.

Ni är bäst!!

Och ha det bäst!!  XD

Mvh. jocke.
www.alltomoffroad.se

Re: Beröm

Gerd
Ett stort tack för ni hjälper till med tips när det strular. Den här gången var det troligen en gammal webbläsare som ställde till problem. Tack för att inga frågor är för små för er! /Gerd

Re: Beröm

Wallastugan.n.nu
Jättenöjd med allt som gick att fixa fort o bra

Re: Beröm

Bodil

Toppenbra sida så även en amatör
som mig kan göra en hemsida...