Beröm

123456 ... 11

Re: Beröm

Bästa Av Det Mesta Bygg
Superbra! Enkelt, bra support! Lättskött!
Ola

Re: Beröm

Ola
Mycket lätt att få till en bra hemsida.Blir förvånad hela tiden hur lättförståligt och bra förklarat allt är.Helt suveränt.

Re: Beröm

Kjeste
Hej, hej Jim!

Jack för en trevlig sait - jag ska försöka utveckla en egen sait. Jag är 73 år! Har jobbat många år med IT.
Vad duktig du är Jim som gjort N.nu!!!

GOD JUL du med!

Hälsn
Kjell

Re: Beröm

Jenny
Är helnöjd. Enkelt och bra, inga krussiduller.

Re: Beröm

Bunna
Enkelt och lätt att komma igång med en hemsida .
Idealiskt för en liten förening

Re: Beröm

Liza Lindberg, vena.n.nu
Detta var en mycket bra lösning för mig just nu! Innan har jag byggt mina hemsidor helt själv men då jag är småbarnsmor nu med hundra järn i elden så var det inget alternativ denna gång. Jag brukar tycka att dessa "snabbsidor" tenderar att se väldigt lågbudget ut, men där får jag ta mössan i hand och backa ödmjukast! Smidigt, snabbt och faktiskt riktigt proffsigt! Fantastiskt med så många valmöjligheter vad det gäller design också!
Ja, jag kan inte annat än tacka, både Jim och även min lyckliga stjärna att jag surfade in på n.nu!

Mvh,
Liza

Re: Beröm

Chrille
Riktigt bra hemsida ! bra mallar lätt att navigera ! jag är riktigt nöjd !!

Re: Beröm

Niclas Pettersson
Schysst sida , många bra funktioner och Svenskt också , allt man kräver ju , och ett kort sånt domän " .n.nu "
så man slipper .something.com   för det är så tråkigt ibland
tack Jim Westergren !
/ Niclas Pettersson

Re: Beröm

Peter H
Väldigt enkelt att bygga en sida, även för mej som nybörjare.

Tack N.nu

Re: Beröm

Matthias
Mycket lätt att använda och inget krångel.
Funkar kanonbra!

Re: Beröm

Ingridh/Stardust

Supporten är toppen!!

Re: Beröm

Bengt-Rune
VICKEN SERVICE!!!!!!!! AAAOOOHHH!

Kvällen före nyårsafton, sent, fick jag suverän hjälp av Måns med bilder som inte ville som jag ville.
Tackar än en gång och ETT GOTT NYTT 2011 PÅ ALLA!

Bengt-Rune

alf

Re: Beröm

alf
Hej Jim och gänget!

Vill börja med att jag tycker den här hemsidestjänsten är suverän Min sida http://www.helin.n.nu/ fungerar perfekt och jag är helnöjd med den support jag fått från Er.

Häromdagen gjorde min sambo en säljsida via Er och jag måste säga att den blev jättebra i all sin enkelhet. Det mest utmärkande är väl upplägget via Picasa där våra produkter exponeras. Kolla gärna in den http://www.alfhemshop.n.nu/ . Det tog väl ungefär en och en halv dag att lägga upp både bilder och hemsidan.

All heder åt Jim & Co för att ha kommit på detta sätt att bygga hemsidor.

Med detta God Fortsättning till Er alla från oss tre Katten Miss Ann, min sambo och så jag!

Re: Beröm

Trudee
Ni alla är så jättesnälla och svarar på våra mer -eller mindre genomtänkta  frågor
Jag trivs så bra hos Er och vill aldrig flytta härifrån

Re: Beröm

silvia

har bara varit några timmar här och är sååå nöjd!

Hälsningar
Silvia :)

N.nu rockar

Richard
En enormt bra sida med väldigt bra användarvänliga funktioner, har tidigare letat som en tok för att hitta något bra ställe att bygga min hemsida men efter jag hittat n.nu så behöver jag inte leta längre. Har stött på en del frågetecken under tiden jag byggt upp sidan men supporten är i elitklass så dröjde inte länge innan min fråga var besvarad. Har tiidigare aldrig stött på så trevlig, kunnig och snabb support. N.nu rockar!

Re: Beröm

amazinghibiskus.n.nu
 Toppen support får man här

Re: Beröm

Åse Markenlind
Hello.
The whole site for an own upcounstring hemsite and so are very good. The clean stile and the ikonsystem suit me very vell.
And if an problem bump up or you done something wrong, your site and you are very qvickly there for arranges  back to good balans.
Then its so that there are some extra possibilitys and I read them when I have some time over and also all the members-asks in  support and your answere gives creative views.
Suddenly you know some more or when the ask bumps up you remeber okej I cn go back and read if I would like to do that on the support site.

Åse Markenlind

Re: Beröm

Christina Abrahamsson
har flyttat min sida från Zoomin och är mycket nöjd med resultatet. Alla funktioner som jag behövt fråga om, finns i supportsvaren. Stort beröm för att ni hjälpt oss så proffsigt, när det blev klart att Zoomin stänger.

Re: Beröm

nostalgiaband.n.nu
Börjar trivas mer och mer med denna sida lätt att använda samt bra länk möjligheter.
//Pelle
123456 ... 11