Beröm

12345678 ... 11

Re: Beröm

Gratisspel.n.nu
Våran hemsida är bäst. :)

Re: Beröm

Bengt-Rune
Jag vill tacka Jim o Måns för de lättförståeliga svar jag fått när det har hakat upp sig för mig och det har varit ofta. Kanske är jag  färdig med min hemsida nu?
Än en gång, tack för hjälpen pojkar, säger en 74-årig gubbe.
Ha det bäst!
Bengt-Rune

Re: Beröm

Eric Bodin
Super! är först i Google! och det finns mycket flikar ex: Om mig och Info !
super tack Jim! Och Måns:)
Mvh: Eric. jag är en frivillig hjälpare i supporten på 13 år och svarar på dina frågor min privata är den med en bild på en fjäril och där heter jag : Eric OBS! Prenumerera på nyhets brevet till www.gexon.n.nu och få ex: 1 kort för 10 kr! fyll i mejl adressen nedan.

Re: Beröm

Aniko
Jättetack för hjälpen hjälpen blev precis som jag tänkt mig, tusen tack. Ni är duktiga.

MVH
Anikó

Re: Beröm

Oriental
Så himla fina blir hemsidorna! Toppen är det verkligen!!
Pia

Re: Beröm

Pia
Jag är jättenöjd med både sida och support, Grattis till en bra "uppfinning"!

Re: Beröm

Jim, du har gjort ett super bra kodning!!!

Det är ju helt bäst att laga hemsida med N.nu!!!

Det är gätte mycket fritt, man kan ladda ner applikationer
från t,ex Google, och massor andra saker!!!

Sen kan man skicka nyhetsbrev mm.

N.nu är super bra!! och borde hamna i rekord boken!!

Jag har skippat Facebook, för att vara på Min hemsida som är byggt med N.nu.

Dessutom är det ju gätte bra domän namn!!

Tänk nu t,ex om jag skulle ja gjort hemsida med annat program skulle min adress se ut såhär:
www.123minhemsida.se/alltomoffroad

Men nu ser den ut så här: www.alltomoffroad.n.nu

Endast N.nu efter namnet!!

Dessutom är det ju helt gratis!!! på 123minhemsida.se
så är det gratis i en månad och sen ca. 90kr i månaden.

Men här är det gratis hela tiden!! och friviligt att uppgradera!!
Och man kan göra massor och har massor minne fast man inte
är uppgraderad! det är ju helt topen!!!

Lite mera annonser om N.nu och hur bra det är, så skulle definitivt
göra N.nu till Sveriges känndaste "Gratis hemsida skapare"

Dessutom finns det på många språk!!

Och till och med support på 3 olika språk!!!!

Tänk nu hur mycket Jim har gjort!

Måstat öva på: Php, Htlm, Css... Sen köpa en domän och registrera n.nu.
Öva på olika språk, koda massor olika och svåra saker, hitta sidor som man
kan ta applicationer och widget ifrån gratis , Få hitt t,ex nyhetsbrev
så att man kan sända brev till många helt gratis!!

Varför?? jo för att Jim vill vara snäll.

Och eftersom Jim måste koda massor jobbiga saker, så vill han inte vara otrevlig
och inte svara på andras frågor, så han anstäler en gätte snäll "jobbare"
som svarar gätte bra på varenda fråga, och måste ibland stå ut med samma gammla
frågor som kommer om och om igen. Han heter Måns.

Tänk nu, Allt det här är skapat av Jim. Och vi får använda det helt gratis!!

Tusen Tusen Tack Jim och Måns!!!

Extra mycket tack till Jim som gör allt det hör till oss och ennu på köpet gratis!!

Tack!!

Jag rekommenderar N.nu på:

Min hemsida (som inte har något med N.nu och laga hemsdia att gör)
Facebook (som jag inte mera är på så mycket)
x3m.fi (finlands svensk radiokanal, som man kan starta blogg på.)
Hotmail.com (E-mail)
4x4sweden (offroad klubb)
Chattar (massor olika chattar, det har funkat bra!!d.v.s att hemsidor har gjort)
Hemsida(Jag har gjort en skild hemsdia med N.nu som jag rekommenderat N.nu!)
Vänner (jag har berättat och vissat det till massor av mina vänner)
Familj ( jag har berättat och vissat det till min pappa, mamma och hund)

Och jag tycker att alla skall rekommendera N.nu till andra.
För att Tacka Jim.

Tack ennu en gång Jim.

Re: Beröm

sakarias
tack för hjälpen jätte lätt att göra hemsida.

Re: Beröm

sakkis99
tack så mycket jättebra och effektivt

Re: Beröm

Lena
Tack för ditt snabba svar...jag är nöjd innan jag ens hunnit börja...så nu ska jag sätta igång och flytta över min sida till er...får se om jag fixar att flytta över min .se-domän.
Vi hörs   //Lena     www.melotimo.se

Re: Beröm

Chrille
Väldigt bra host med stora möjligheter. Enkla menyer och lätt hanterliga sidor! en utmärkt tjänst och en av dom bästa gratis sidorna som jag hittat !

Re: Beröm

Hanna
Verkligen super här på n.nu, bra support och superenkelt att skapa en egen hemsida även om man inte har så mkt kunskaper :) verkligen massa ++++++ till er :) //Hanna

Re: Beröm

En tåghemsida vid namn "Tåg i Sverige"
Mycket enklare att göra en hemsida än t. ex. wikipedia.

N.NU ÄGER!!!
Bo

Re: Beröm

Bo
Ställde en fråga och fick snabbt svar som var till det stösta nöje ,känns väldigt seriöst

Re: Beröm

Kerstin
svar snabbt på frågor, det gilla jag.
Kerstin

Re: Beröm

Hairless
Vi kunde inte nå supporten fast vi har uppgradering. Men så mailade dom oss!

Tack så väldigt mycket att ni skrev till vår email!!
Såg ett inlägg ang extrahjälpare där du eller Jim sa att om man inte är ödmjuk även för enkla frågor, tom om någon frågar vad en länk är, så ska man inte svara.

Det är nog den största orsaken till att vi valde er.
Ni är aldrig arroganta eller nedlåtande på minsta sätt utan man vågar verkligen ställa de "korkade" frågor som behövs för att man ska lära sig och utvecklas sen använda er produkt och bli en nöjd kund som stannar kvar.
Vi har bara börjat vår resa.
Vi hörs längs vägen;-)
Tusen tack!!

Beröm

John
Hej på er!!!

Jag har just gjort min första hemsida någonsin. (Utan kunskap om webside-programmering) jag programmerar visserligen ABB robotar men inte websidor,

Jag vill bara berömma Jim W. www.n.nu imponerande engagemang för att tillhandahålla denna service att kunna ha en egen hemsida HELT GRATIS.(gartis är gott).Klaga inte.
John... www.privatrecension.n.nu

Re: Beröm

kjellenar.n.nu
Måste ge beröm till hur lätt det är att arbeta med hemsidan.
Då jag gillar att fotografera lite hade jag tänkt att kunna lägga upp lite bilder men utrymmet räcker inte till för att ladda upp hur "mycket som helst".
Men jag löser det med att hitta andra fotoalbum att ladda upp. Ett bra album är bland annat Picasa.
Annars inga problem hittils, är bäst att tillägga.

Många hälsningar Kjell/kjellenar.

Re: Beröm

Bengt-Rune
KANOOOOOOOOOOOONSERVICE PÅ SUPPORTEN.
Fick hjälp på direkten i går.

TACK och ha en bra söndag.

Bengt-Rune

Re: Beröm

Kalevi
Tack
Jag är jätte nöjd, fast jag är nybörjare det där med datorer....
12345678 ... 11