Beröm

1 ... 3456789 ... 11

Re: Beröm

Marcusjo
N.nu är superbra! Lätt att använda och många funktioner.
Hoppas bara att det som hände zoomin inte händer n.nu!

Re: Beröm

  Erik Linde
Jag släpper aldrig N.nu, det blir bara bättre och bättre dessutom!
Det ser ut att bli en ljus framtid för N.nu!

RE: Beröm

jocke
På viket sätt menar du ljus framtid? Är inte N.nu redan bra nu? Eller menar du att nånting skulle bli ennu bättre?

Jag hoppas att i framtiden kommer man att kunna registrera sig och logga in på någons sida.
Sen så kommer alla medlemar kunna skicka meddelanden till varandra, och att det skulle komma
en liknande chatt som det finns på Facebook. Att man kan chatta med vem som helst ( privat )
och sen så kommer det att finnas 100st extra underrutor. Och att man kunde ha många kommentar system.

Och ett bättre och finnare forum som skall vara på Svenska!

Date: Sun, 3 Apr 2011 01:34:51 -0700
From: [hidden email]
To: [hidden email]
Subject: Re: Beröm

Jag släpper aldrig N.nu, det blir bara bättre och bättre dessutom!
Det ser ut att bli en ljus framtid för N.nu!

http://n-nu-support.970493.n3.nabble.com/Berom-tp1752095p2770498.html
To unsubscribe from Beröm, click here.

Re: Beröm

Wallastugan.n.nu
Stort tack för hjälpen med min "försvunna" undersida
Tur vi har er

Mona

Re: Beröm

Johnny
Jag är grymt nöjd med n.nu!! Hyrmaskin.n.nu
kan man inte som administratör se vilken n.nu sida som har flest besökare?
Skulle vara kul att jämföra när man är inne under besöksstatestik;)
MVH Johnny

Re: Beröm

Karina Gustafson
Måns är bra!
Hälsningar Karina som strular till det :)

Re: Beröm

Irene Jonsson
Jag vill också ge beröm :). Det gick snabbt och är med stort beröm jag sänder detta. Härligt.

Hälsningar Irene Jonsson

Re: Beröm

Maria
Supporten är toppen! Snabba svar. Tack! Hittar också massa svar under gamla ställda frågor. Jättekul att snickra ihop en hemsida på n.nu
Maria

Re: Beröm

Mona Bergenstoff
Tack för ni ordnade till undersidorna är så nöjd
tur ni finns

Re: Beröm

kjellenar.n.nu
Min hemsida är ganska ny och jag har inte hunnit med att uppdatera så ofta som jag vill.
Jag hade ett litet problem med textsidan för ett tag sedan och kontaktade supporten. Jag hann knappt skriva frågan och logga ut förrän svaret kom från supporten. Otroligt snabbt, och kom ihåg att hemsidan är i stort sett gratis.
Tack för den fina hjälpen.
Kjell. Kjellenar

Re: Beröm

Kumriye Kamere
Hej Måns!
Ni är verkligen väldigt ambitösa , hjälpsamma och det med en proffessionell attityd och gott bemötande.

Jag är nöjd och tackar innerligt för all hjälp och utmärkt support.
Med vänliga hälsningar.
Kumriye

Re: Beröm

Nathalie
Ett stort tack till den vänliga och duktiga supporten som hjälpte mig med att återställa lösenord. Jag fick snabba svar tillbaka, fastän det var helg! Dessutom är jag jättenöjd med hemsidan, trodde aldrig det skulle vara så lätt att göra en. =) Och snygga mallar att välja mellan så man har många olika alternativ.

Tack snälla rara för all er hjälp! =)

Re: Beröm

Filiph
smart ide med att man kan göra egen hemsida

Re: Beröm

www.stufeeins.n.nu
om vi säger en skala 0-10 så har du fått en 9:a
Grattis!!!!!!!!!!!
Titta gärna på min hemsida: www.stufeeins.n.nu

Re: Beröm

Ann-Charlott Thorém
Tack!!
Är mycket nöjd med min sida, enkelt och funktionellt!
Och man får snabbt hjälp vid behov.

Re: Beröm

Ewa Bergwall
Tack för all hjälp jag fått med min hemsida.
Jag är mycket nöjd med min hemsida ock kunnat fixa det mesta själv.
Min hemsida växer fram eftersom jag lär mig nya finesser.
mvh Ewa

Re: Beröm

erik felix samuel alexander
vi vill berömma n.nu för deras hemsida..

Re: Beröm

filip
UNDERBART MED SUPPORT! =)
tack för allt ;)
mvh filip

Re: Beröm

Bengt-Rune
TACK , Jim o Måns.
Ni har fixat till att mina bilder ligger snyggt i rader, klarade inte det själv.

Ha en bra dag.

Ha det så gott!

Bengt-Rune

FANTASTISKT!!!!!